Kvällens Tv-tablå för de som vill bli uppretade.

TV4     20:00    Sveriges värsta bilförare
Det är dags för final och de tre återstående deltagarna får prova på att köra på en serpentinväg. Sen testas deras uppmärksamhet under mörkerkörning. Deltagarna får dessutom köra i stadstrafik tillsammans med juryn. Därefter är det dags för en av deltagarna att lämna programmet och två finalister återstår.

TV3     21:00    Lyxfällan
Ulf och hans hustru Elisabeth tar dagen som den kommer och de unnar sig gärna det de vill ha. Ulf är dessutom duktig på att påbörja olika renoveringsprojekt på familjens hus, men är inte alls särskilt duktig på att slutföra dem. Paret har helt enkelt spenderat mängder med pengar - och nu finns det inga kvar. När Lyxfällan börjar nysta i familjens ekonomi blir det uppenbart att problemen är akuta. Skulderna är enorma, både Ulf och Elisabeth är helt slutkörda och de lyckas inte få stopp på pengaflödet.

SVT1  22:00    Debatt
Är Wanja Lundby Wedin grundlurad? Eller har hon tappat fotfästet och kommit för långt ifrån sina medlemmars vardag? Kan hon sitta kvar efter att ha godkänt vidlyftiga pensionsavsättningar till AMF-chefen Christer Elmehagen? Nej, hävdar en majoritet av förbundsmedlemmarna, men LO:s distriktsledningar sluter upp bakom basen. Försvarare och kritiker möts i "Debatt".

Jag gissar att jag framåt 23:00 kommer koka innombords så det blir nog ingen uppdatering förrän imorgon när jag lugnat ned mig lite...3 timmar av dumjävlar kan göra det med en...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0