tafsande sjuksköterska och dess dumjävel till chef.

Idag kan man läsa om en ögonsjuksköterska som under synundersökningarna tafsat på sina patienter. En tvättäkta dumjävel helt enkelt. Mannen har dömts till dagsböter. Vad som chockar mig är hans dumjävel till chef som låter idioten jobba kvar med kommentaren -"Det han gjort påverkar inte mitt förtroende för honom". dumjävel säger jag!
artikeln finns att läsa i sin helhet här

För de som följer min blogg kan jag också säga att det lönade sig att bli upprörd på arbetsförmedlingen idag. Efter mycket om och men erkände de sina misstag som tidigare ledde till att jag förlorade min ersättning men nu är det alltså uppordnat. Jag tänker bara på alla som inte orkar ta strid eller ej förstår sig på lagtexter som i liknande fall som mitt blivit utan bara för att folket arbetande hos AF är inkompetenta dumjävlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0