Johan Palm, you never had it!

Johan Palm, en androgyn wannabe utan någon som helst talang, jag skulle nog t.o.m sträcka mig så långt att kalla honom tondöv, är nu på tapeten igen efter att kaos utbröt vid hans videoinspelning. Måntro en väl genomtänkt PR-kupp? Den fungerade ju onekligen då rubrikerna inte var sena att komma. aftonbladets artikel t.e.x som ni hittar här .
Palm, med minsta möjliga självinsikt, säger att han "still has it" och är själv övertygad om att han är oemotståndlig och guds gåva till musikälskarna vilket gör honom till en nästan lika stor dumjävel som de hysteriskt skrikande småflickorna som betér sig likt de på 60-talets Beatleskonserter och alla måste väl ändå se skillnaden i talang beatles vs Palm...Jag säger "Palm, you never hade it!" Palm kan ju inte ta en ton rätt utan har för vana att mest skrika, stampa takten lite i otakt sådär som min farmor gör och vi får väl bara hoppas att all elektronisk utrustning i studion lyckas korrigera hans röst till oegenkännlighet och i ton då annars hans låtar kommer betyda att "kast med liten radio" blir sveriges nya innesport.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0