pest eller kolera?

Jag har tidigare skrivit om vad jag tycker om att humorlåten "tingaling" tagit sig in på 1:a placering på topplistorna (inget illa om låten, den är gjord i humorsyfte, synd att inte alla dumjävlar fattar det bara..) och jag har också vädrat vad jag tycker om dumjäveln Johan Palm och hans dumjävlar till fans. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, skratta eller gråta. Det är liksom en liten "pest eller kolera"-situation då Johan Palms nya singel petat ned "tingaling" från toppen på singellistan men då somsagt tagit den platsen själv... Expressen skriver om Palms singeletta här liksom aftonbladet här och mina tidigare skriverier hittar ni här:

"tingeling" på svenktoppen, bevis på dumjävlar.
Johan Palm, you never had it!



Jag har placerat min blogg i Kumlabloggkartan.se!
, , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0