Idioter, idioter och åter idioter. Jag blir galen!

Jahopp, efter träningen (där nån muskel eller sena hamnade fel) bar det av för att laga lite mat. heta fajitas. mums!
Därefter bänkades det framför tv:n. "sveriges värsta bilförare" och "lyxfällan".
Sveriges värsta bilförare var väl ungefär som vanligt och man har längre inte ork att bli arg på deltagarna utan koncentrerar all sin ilska på juryn som i min mening består av tre riktiga jubelidioter.
Lagom uppladdad började sedan lyxfällan och efter att tidigare sett reklamen visste jag att jag skulle komma att koka innombords. En tvättäkta bortskämd jävla stureplans-blondin! Anna Hibbs, Med en nettolön på 20 000:-, bostadsrätt med hyra på 1500:- och inga lån tack vare att pappa betalt lägenheten levde hon ändå upp minst 12 000:- mer per månad än vad hon tjänade och vem betalar, jo pappa. fyfan vad trött jag är på folk som inte kan växa upp och ta ansvar för sina handlingar och liv! Det var middagar ute, en nätt liten månadskostnad på 7500:- för ett fruntimmer. Kan ju då säga att det blir rätt många makaronpaket för de pengarna! Vidare 8000:- i skönhetsprodukter och hårklippningar i månaden. Då kan man fråga sig hur ful personen egentligen är där under då det finns riktigt snygga tjejer som klarar sig på någon hundring!
Hon gick ut för att spontanshoppa lite vilket hade resulterat i några få klädesplagg för drygt 19 000:- om hon fått sin vilja igenom. Detta var dessutom på rea! en liten jacka/topp kostade 9000:- och hade tidigare kostat 25 000:-, alltså tyckte tjejen att hon TJÄNADE 16 000:-, hur dum får man bli?!
dumjävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0