Dumjävel bakom ratten, medelålderskärring i en Atos.

Igår var det dags igen. Samma korsning, samma tillvägagångssätt men annan dumjävel. Jag har tidigare skrivit om en incident vid en korsning där en gubbjävel höll på att köra rakt in i mig när han genade in i korsningen över fel körfält (för er som inte minns så finns inlägget att läsa här ) och igår var det återigen dags. Den här gången en något yngre dumjävel dock men likväl en idiot som inte bör ha sitt körkort kvar. Ett fruntimmer någonstans mellan 40 och 50 år körandes en äcklig liten röd hyndai Atos och gud vad jag ångrar mig att jag stod på bromsen och vred ut i perferin. Hade varit så otroligt underbart att bara fullkomligt mosa den lilla skitbilen med min volvo, precis som dumjäveln förtjänar, och sedan med ett léende på läpparna kliva ur bilen och skälla ut henne efter noter. dumjävel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0