Ballar av stål, hjärna av sirap

Igår kom jag hem och slog på tv:n. kanal 5:s nya satsning "Ballar av stål" var i full gång så jag beslöt mig för att kolla på resterande del av programet och vilka jävla dumjävlar säger jag bara. Jag missade första halvan så de deltagarna kan jag tyvärr inte uttala mig om men Nour El-Refai alias "Bitterfittan" samt Mikael Reuter alias "En jobbig djävel" hann jag med att se och bli minst sagt förbannade på. Vilka dumjävlar! Sedan har vi ju inte att förglömma den exekutiva producenten vid kanal 5, Martin Akander. Också han en stor dumjävel. I gårdagens avsnitt kunde vi se bitterfittan blotta sig i kungsträdgården. Något som ivarjefall jag vill minas är olagligt och t.o.m. kan ge fängelsestraff, specielltför återförbrytare och Nour är ju som bekant tidigare dömd då hon blottat sig för en man under inspelningen av rajraj. Nour hann även med att tafsa på två män under samma avsnitt och sexuellt ofredande är väl vad som beskriver den gärningen. Vore jag krogvakten elelr killen som stod högvakt skulle jag genast anmäla henne. Jag skulle vilja se vad som händer den manliga stackaren som går fram till t.e.x en kvinnlig ordningsman och tar henne på muffen.
Idioten Mikael Reuter skulle jag kört över om jag var föraren i den mörka volvo kombin. Precis utkommen från biltvätten kastar Reuter en hink skit över bilen varpå föraren gasar efter men bromsar i sista sekund. Jag skulle inte bromsat!
Likaså placerade han ut hundskit över en hel bro. Detta är också straffbart och hårddrar man saker bör en hel del personer kunna fällas för brotten som utförs i det här programmet. dels aktörerna men också produktionen för stämpling då det garanterat är på deras bevåg det utförs. Några avsnitt till så har de såkallade komikerna ett rätt långt straffregister. Men det händer väl som vanligt inget när kända personer utför sådant här. Måntro om man ikväll skall ut och blotta sig, tafsa på folk, hoppa på folk, kasta skit på folk och skräpa ned..? nej just ja, jag är inte känd.
Jag är förövrigt inte ensam om att tycka så här, ca 10 000 personer har röstat vad de tycker om Nours bravader och om det är humor eller inte och majoriteten finner det inte ett dugg komiskt att visa fittan i tv. Så där har ni det svart på vitt, lägg ned skiten! Aftonbladet skriver lite om det hela här och här för dem som vill läsa mer.

Kommentarer
Postat av: Slikk

Folk skulle inte skratta om du gick ut och blottade dig och tafsade runt därför att du är en tråkig person.

2009-03-25 @ 16:37:24
Postat av: mickan

haha... skulle jag vilja se på dig på stortorget blottandes... tror eoförsig att du skulle bli inspärrad, for life... hihi =)

2009-03-25 @ 18:06:50
URL: http://www.metrobloggen.se/mickans
Postat av: rabieskatt

Men vafan dumhuve, man kan ju inte lägga ner ett program pga. din åsikt och en jävla omröstning på internet. Jag personligen tycker att programmet är väldigt tråkigt men jag klagar inte pga. det.



Om programmet inte hade bra tittarsiffror så skulle serien inte sändas två säsonger.

2010-08-21 @ 15:06:57
Postat av: Eijra

Du gillar inte Jackass heller? För där är det ju män som blottar sig mest hela tiden, och om jag inte har helt fel så är det en väldigt massa personer som gillar det programmet...

2011-09-22 @ 21:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0