fördummad ungdom.

Blir sveriges befolkning bara dummare och dummare? Var nyss iväg för att handla en dosa snus, vilket vi har en gällande 18-årsgräns för i sverige. Själv är jag snart 25 år gammal och har inga som helst problem med att visa upp legitimation eller körkort då det ibland kan vara svårt för kassörskan att avgöra ålder på folk. Men vad som stör mig är följande: I kassan sitter en kille, runt 18-19 år gammal och ber om legitimation varpå jag sträcker fram mitt körkort. Döm då till min förvåning, han måste läsa siffrorna när jag är född och sedan räkna efter i sin tröga skalle vilket tar rätt lång tid! Om inte jag missminner mig så är det föga troligt att man har ett körkort om man är under 18 liksom! Undantaget är A1, lätt MC men ändå...Slutledningsförmågan hos killen i kassan var lika med noll! dumjävel!

Kommentarer
Postat av: Miche

Haha,

Ja människor är ena dumma jävlar.

2009-03-21 @ 19:51:49
URL: http://www.metrobloggen.se/zifnab

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0