bilmässor och fulla idioter.

Igår begav jag mig ned mot Bilsport Perfomance Show & Custom Motor Show på Elmiamässan i Jönköping för att beskåda lite roliga nya bil- och hojjbyggen och sammanstråla med lite gamla sponsorer jag byggt bilar åt under tidigare år. Och vad möter jag? Jo, en massa fulla odrägliga människor med största mål att låta och synas så mycket som möjligt som idag garanterat inte kommer ha något minne av att de varit och kollat på bilar. Och samma sak är det faktiskt varje år. Varför kan inte dessa dumjävlar stanna hemma? En biljett kostar 250:-, det blir många öl för den som inte kan hålla sig nykter en enda förmiddag om året. Dessutom det faktum att det kan bli en rätt dyr historia om de ragglar in i något av utställningsfordonen. En öl eller två framåt eftermiddagen är väl acceptabelt, det brukar vara standard som utställare då man står morgon till kväll i 4-5 dagar i montern men att som besökare dra en platta innan man ens kommit in genom portarna är ju bara idiotiskt, det är väl för bilarnas skull man skall vara där. I år gav vakterna vid entrén intryck av att vara hårdare mot fulla dumjävlar när man var där vid öppningsdags men de måste helt klart somnat vid sin post strax därefter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0