Kishti, dra den om rödluvan när du ändå håller på...

Kishti Tomita, 45-åringen som tror att hon är 20 och under sin tv-tid påvisat beténde som tydigt på att hon varit allt annat än vid sina sinnens fulla bruk hamnade idag i tidningen. I artikeln "Kishti mitt i knarkdrama"  kan man läsa om hur folk i hennes sällskap blev tagna när de skulle "dra en lina" och att hon och andra i sällskapet genast sprang därifrån. Man kan ju fråga sig vad hon hade att dölja... Kishti själv påstår sig inte ens veta vilka det var som blev tagna men faktum kvarstår att folk sett henne anlända i samma bil som de gripna och att hon satt tillsammans med dem under hela kvällen i ett VIP-bås. Vet inte hur många gånger jag frågat mig själv om fruntimmret varit påverkad när hon satt i idoljuryn och här finns kanske svaret...Nej Kishti, kan nog dra den om rödluvan när hon ändå är igång för nog visste hon vad som försigick och kanske fanns det även illegala substanser på eller i henne...dumjävel!


Kommentarer
Postat av: sebbe

hahaha va sköön bild.. :)

håller med dig helt o hållet stor risk att man kommer ett gäng i en bil och sitter vid samma bord under en kväll utan att veta vilka 2 av personerna är.. hade hon varit oskyldig hade hon sagt jag vet vilka dom är dom är mina vänner, jag hade ingen aning om att dom sysslade med knark.. e man skyldig så säger man jag vet inte vilka dom e..

typ som en mamma som ser sitt barn med choklad runt hela munnen och frågar, har du ätit choklad?? Nää jag har inte ätit nån choklad jag vet inte vad det är :) hahaha

2009-04-17 @ 10:43:42
Postat av: Jessica

äsch håll tyst du vet ingenting om henne !! du är bara avundsjuk

2009-05-31 @ 04:14:48
URL: http://dornroschen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0