träsktroll, inte alltför intelligenta.

Läste Aftonbladet här och jag slutar aldrig att förvånas över hur tokiga människor är. I en artikel på "wendela" kan man se bilder på ett vuxet par i 40-årsåldern, gröna till färgen med ditklistrade öron på skallen. Bilden är inte från någon tokig firmafest med maskerad som tema med tokfulla arbetare som ställer upp på chefens order utan från ett bröllop helt på eget initiativ . Det är tydligen bruden i paret som kommit med den "smarta" idén att de skall vara utklädda till träsktrollen från filmen "shreck" och inte nog med det, de tvingar även gästerna att klä ut sig så någon stackare fick gå som åsna och en annan som pepparkaksgubbe. Jag blir ärligt talat mest trött på folk. Har de verkligen inte viktigare saker i sitt huvud än sådant här? Jag gissar på att bruden i paret jobbar som fritidsledare eller går hemma med på tok för mycket ledig tid som hon tillbringar tittandes på tecknad film då hon onekligen inte har vett nog att förstå sig på mer allvarliga saker. Jag må få skit för de här, kallas en tråkig torrboll utan barnasinne och andra otrevligheter men vafan, jag kan inte låta bli. dumjävlar! Måntro om vi får se Daniel och Victoria utklädda till piff och puff ? Gud vad jag skulle vänta på en arg kalleanka då...


, , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 12:00:18
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Garm

Dom orkar väl gifta sig lika mycket utklädda till träsktroll som du orkar leta skit på internet att whina om i din blogg?



Din blogg är rolig dock.

2011-11-28 @ 10:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0