sjuka människor; "min bil är min älskarinna"

Igår efter träningen bänkades det framför TV:n för att se lite "jakt & fiske" då mina planer att se på "Den rätta för Rosing" blev nedröstade men döm till min förvåning, programtablån var fortfarande inställd p.g.a kronprinsessans förlovning. man kan ju bli trött för mindre.
 Något senare började däremot ett riktigt sjukt program. Jag minns inte vilken kanal det var på men namnet var ivarjefall "min bil är min älskarinna", och var en brittisk dokumentär. -Kan vara intressant tänkte jag, men det var väl intressant på lite fel sätt. dumjävlar säger jag bara!
 Man fick följa två män, den ena runt 20-25 och den andra i 60-årsåldern, och deras bilar och det ena mer sjukt efter det andra visades. De tände nämnligen sexuellt på sina bilar. Den äldre av de två kunde ses nattetid utsmygandes från motellet ,endast iförd strumplesten, för att sedan smeka, kyssa och masturbera på såväl sin egen som andras bilar. När de sedan besökte en stor bilmässa blev det hela ohållbart, likt en pedofil på dagis.
sjuka människor, dumjävlar!
Nu bär det av till gymmet för att göra av med lite aggressioner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0