"Sveriges värsta bilförare"

Om jag filmar mig själv utförande en massa trafikförséelser och sedan postar detta på t.ex. youtube eller dylikt alternativt skickar filmen till polis eller länsstyrelsen kan jag förvänta mig en rättegång, förlorat körkort, dryga böter och i värsta fall fängelse.

I programmet "sveriges värsta bilförare" på TV4 får vi vecka efter vecka följa dumjävlar som absolut inte borde ha sina körkort i behåll. De borde förvisas till att gå livet ut för de visar klart och tydligt att de ej besitter de hjärnceller som krävs för att köra bil. dumjävlar kort och gott.

I juryn och produktionsteamet har vi dock de största idioterna. Juryn består bl.a. av Ruben Börjesson. En 63-årig Trafikpolis från Runtuna.
Är det inte direkt tjänstefel av honom att inte rapportera trafikbrott?!

Så fort förarna visar på minsta bättring får de tillbaks sina körkort och finns alltså numera med oss i trafiken. En total livsfara! De belönas dessutom. Här har vi idioterna innom TV-produktionen och precis som i många andra TV-program så är det de som sköter sig sämst i samhället som får saker gratis. Vissa av förarna får en bil när de lämnar programmet. sjukt!

Sedan kan man ställa sig frågan hur dessa deltagare fått sina körkort över huvudtaget. En ordentlig granskning av de kontrollanter som godkänt dessas uppkörningar bör vara på sin plats då det knappast kan röra sig om rent mjöl i påsen.

en sak är ivarjefall säker; jury, TV-produktion, uppkörningskontrollanter samt deltagare är alla DUMJÄVLAR!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0