ett bra recept

Har varit en rätt lugn idag, kanske för att jag hållt mig hemma mestadels med tv:n avstängd. Ett bra recept för att slippa stöta på dumjävlar helt enkelt...
Sedan bar det av till gymmet och det ofantligt stora rummet med fria vikter... tror vi var 14 personer på ca 30m2. kanske dags att bygga ut?! speciellt då det finns en massa outnyttjat utrymme. Stötte på lite dumjävlar på gymmet som inte kommer lyckas något vidare med sin muskelutveckling, men varför göra rätt med lättare vikter när man kan lasta på tungt, fuska sig fram och tro att man ser häftig ut? Glädjande nog börjar ivarjefall träningen ge utdelning för mig och mina vänner så vi kan både göra rätt och se häftiga ut... 2 timmar senare var man därifrån, ja det tar ju lite längre tid när man måste vänta på annat folk hela tiden. en fin måltid åtnjöts och sedan bänkades det framför tv:n. "design simon och Thomas" var vad som kom på och man frågar sig ju om allt står riktigt rätt till där när de lindar in varandra i plast för att sedan spruta färg på varandra hållandes i trägrenar från naturen. Hört talats om att borra hål i en bräda eller dylikt och sticka ned dem i istället? Har jobbat 3 år på en billackering och kan aldrig minnas mig ståendes, inplastad, i lackboxen hållandes en framskärm i famnen medan någon annan sprutar färg högt och lågt...Förhoppningsvis slipper man fler puckon idag men man vet ju aldrig, farbror blå kanske står vid vägkanten på hemvägen...dumjävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0