se dig för dumjävel!

Igår mötte jag på en riktig dumjävel i trafiken. En tvättäkta gubbe i keps som vägrade fatta att det var han som gjorde fel. Har gjort en liten skiss på det hela och jag är alltså den blå bilen som är på väg mot en T-korsning där jag skall lämna företräde men när jag närmar mig korsningen kommer herr pensionär alias dumjäveln plötsligt mot mig i mitt körfält. dumjäveln har fått för sig att gena genom mitt körfält när han svänger av från den större vägen. I just den här korsningen är sikten skymd av en mur på min högra sida så han såg inte mig och jag såg inte honom förrän han befann sig på så kort avstånd att det hela blev rätt obehagligt . Som tur var hann jag ställa mig på bromsen och vrida åt mig maximalt. Till råga på allt slänger sig gubbjäveln på tutan och glor argt på mig och står så ett bra tag. dumjävel säger jag bara! En litet lokalt inlägg utan större nationellt intresse men dumjävlarna finns somsagt överallt. Igår hade jag 325 unika besökare på min blogg, vilket är rekord och givetvis kul.


Kommentarer
Postat av: Henke

Jag hoppas du gick ut ur bilen och förklarade för gubbfanskapet hur jävla dum han var. Blir så satans förbannad på idioter i trafiken och man ser ett antal varje dag som yrkeschaufför

2009-04-09 @ 15:53:36
Postat av: Sune...the girl

Ja herregud. Varför kan en del inte inse när det är dags att kliva ur förarsätet och aldrig mer köra? Livsfarliga!

2009-04-10 @ 11:06:48
URL: http://tillganglig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0