handla först, tänka sedan.

Idag stod jag i affären,stressad, och kliade mig i huvudet över hur dumma människor det egentligen finns. Framför mig i kön stod en tjej i 30-årsåldern. Hennes varor kostade 525 kronor.  Hon sträcker först fram 200 kronor i kontanter, 2st hundralappar. Sedan gräver hon fram ett konsumkort och ett visakort ur plånboken och säger att hon betalar resterande 325 kronor med det. MEN! hon vill ta det på hundra kronor över beloppet så hon får 100 kronor tillbaks...
Hur fan tänker en sådan människa? Hade det inte vart enklare att inte betala med så mycket kontanter till att börja med?! Kassörskan gick mummlande med på det men ungefär samma tankar som flög genom min skalle for garanterat genom hennes....dumjävlar!
, ,

Kommentarer
Postat av: Anna

hahahahaha! Ska man skratta eller gråta?





Kanske den mest sjuka och roliga bloggen jag läst på länge :)

2009-05-21 @ 13:56:26
URL: http://annahaegerstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0