Har inte USA haft terrorattacker så det räcker?

Johan Palm skall till staterna. Har de inte lidit av terrorattacker så det räcker vid det här laget? 9/11, pentagon, och nu skall Palm dit och förpesta landet och hans sång är ju att jämföra med en fullblodig bioattack. Ingen kan överleva!
 Det enda positiva är väl att vi slipper ha honom här under en kort tid. Det sker ju i och för sig rätt många kidnappningar, mord och andra brott på gatorna i New York så med lite tur så...
Han skall dit för att gästa "Söndagsparty" med Filip & Fredrik och jag hade i början inte mycket till övers för programmet men har efter några avsnitt nu insett att det i själva verket handlar om att ta dit dumma svenskar utan självinsikt som inte kan ett ord engelska för att sedan förudmjuka dem inför amerikanska storstjärnor som fattar noll av vad det är för idioter de sitter och pratar med. Allt medan de dumma svenskarna tror att de är med i ett seriöst program. Enda nackdelen är väl att svenskarna för amerikanerna verkar vara riktigt blåsta då det inte direkt är våra mest talangfulla eller klipska personer som visas upp...
aftonbladet skriver om johan palm här. 
för dem som vill läsa tidigare inlägg om Palm finns det i inlägget "Johan palm, you never hade it!"och "pest eller kolera" 


, , , , ,

Kommentarer
Postat av: Sleepy Dancer

Jaha. Man undrar vem som är "dumjävel" egentligen.



Vet inte varför jag kommer att tänka på de som förfasade sig över Beatles musik, är du verkligen lika konservativ och elistisk i din musiksmak?

2009-05-07 @ 22:25:44
Postat av: Anonym

roligaste inlägget hittills.

2009-05-08 @ 00:41:53
Postat av: Prodger

Hur orkar alla engagera sig så fantastiskt entusiastiskt i en kommande stjärna som man ogillar? Vari ligger hotet?



Ju mer hatinlägg jag läser om denne unga förmåga, desto mer övertygad blir jag, att lintotten ifråga kan gå hur jävla långt som helst.



Bra artister engagerar. Åt ena eller andra hållet och fenomenet Johan tycks alla ha en åsikt om. Otroligt.

2009-05-08 @ 09:29:03
Postat av: backman;arg&bitetr

svar till sleepy dancer: Jag ser mig inte själv som konservativ när det kommer till musik och kan vara ganska öppen för i princip alla musikstilar. Har arbetat som ljudtekniker innom de flesta genres, allt från taube ihop med kammarorkestrar till bluesband och deathmetall. Pop kan inte direkt anses som något nytt och hade samma låtar framförts av någon som kan sjunga så hade jag kanske rent av gillat dem.

2009-05-08 @ 09:59:31
URL: http://dumjavlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0